Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Wskazówki do pracy z dziećmi.

Przygotowałam zadanie dla dzieci mających problem z rozumieniem, rozpoznawaniem, nazywaniem lub określaniem emocji. Poniżej znajdują się linki do grafiki (kart, które rodzic/nauczyciel/rodzina mogą wydrukować). Dwie z nich to karty emocji, jedna to grafika, której można użyć jako tyłu kart. Karty przedstawiają rysunki mimiki emocjonalnej (z miejscem na podpis). Dziecko może spróbować samodzielnie podpisać emocje, może zrobić to wspólnie z rodzicem lub rodzic może edytować karty w programie graficznym i podpisać emocje w wyznaczonych miejscach. 

Karty można:

- wydrukować dwa razy i korzystać z nich na zasadzie gry memory (dzięki czemu można dodatkowo ćwiczyć pamięć dziecka), 

- wykorzystywać w sytuacjach, w których dziecko ma problem z nazwaniem emocji, którą odczuwa 

- wykorzystać jako odpowiedzi na pytania "co może czuć...?" np. "co może czuć dziecko, które zgubiło misia?"; "co może czuć dziadek, gdy dostanie od wnuczki laurkę?"; "co czuje tata/mama gdy dziecko występuje w przedstawieniu?" itp.

- wykorzystać do psychoedukacji dziecka na temat emocji (wyjaśnić czym są emocje, po co je mamy, po czym poznać emocje u innych i u siebie, jak postępować, gdy czujemy określone emocje, kiedy czujemy określone emocje itp.)

 

Linki do grafiki: 

https://ibb.co/rHVWpLr
https://ibb.co/5GGQC0p
https://ibb.co/tMWKJdK